Takk for responsen til dere «der ute»

Jeg har ikke blogget mye, så responsen er fantastisk.  Takk alle, og bare send meg mail, eller om dere vil si noe her, anonymt er helt ok! Jeg var anonym sjøl jeg inntil nylig. Nå hopper jeg i det, jeg er klar for det. Og familien min synes det er ok. Tror jeg da:) Husket jeg å spørre tro? Hehe, tulla! Jeg blir veldig oppmuntret til å fortsette når dere «der ute» tydeligvis leser, selv om jeg egentlig ikke har reklamert så mye for bloggen. Det aner meg at det finnes et behov. Jeg forstår det. Selv har jeg lest mange amerikanske blogger om ADHD/ADD, men ikke mange norske.

Jeg skriver om meg selv. Og jeg skriver litt om andre, men da selvsagt anonymisert 100 %. Hvis noen har ønsker om ting de vil jeg skal ta opp, så gjør jeg gjerne det. Og alle skal føle seg helt trygge på at ingen personlige detaljer avsløres.

Jeg er ingen terapeut, og alldeles ikke en autoritet på området. Men jeg har erfaring med utredning, behandling( god og dårlig!), og jeg har bestemt meg for at ingenting er for dumt å skrive om. Og jeg føler meg ofte dum, så det er STORT for meg dette. En god venn kalte meg modig, det ble jeg veldig glad for. Føler meg litt modig. Men først og fremst er det et inderlig ønske om at noen kan føle litt samhørighet, få litt trøst, se at de ikke er alene om dette. Jeg har ihvertfall selv hatt veldig god nytte av å lese andres blogger. Det gjør godt å kjenne seg igjen i andre, selv om jeg ihvertfall gjerne skulle vært original;) Men det er når jeg skriver den fantastiske romanen jeg har planlagt de siste 25 årene…hehe

2 Comments

Add yours →

  1. Hei. Nå har jeg lest hele bloggen din. Du skriver flott uten å bli for personlig. Når du beskriver symptom for voksne med adhd/add kunne det vært fint med noen lenker til norske fagmiljø.

    • Takk for fin kommentar,glad for det:) Spesielt det med personlig eller ikke,det er noe jeg spør meg sjøl om hele tiden.
      Symptomlisten er tatt fra adhdguide.no. Der finnes det mer informasjon,og lenker. Men jeg skal legge til flere lenker på bloggen min også etterhvert.

Legg igjen en kommentar

