Liten bok kan velte stort lass

Jeg har nå gått en stund og lagt ting oppå vaskemaskinen. Har det ramlet noe ned, så har jeg lagt det oppå igjen. Og sagt til meg selv, nå må jeg ta dette! Men hver gang har det kommet noe annet i veien. Senere, alltid senere. I dag kastet jeg en av dobøkene bort dit, og den ramlet rett av, sammen med noen andre ting. Jeg så på alt, så ordentlig, og funderte igjen på hvordan det er mulig å være så bortreist. Å ikke se et gedigent lass oppå en vaskemaskin, før det kollapser. Jeg skrev ned hva alt var mens jeg ryddet. Ja, du leste riktig. Jeg KAN rydde.

Her er hva jeg så og noterte;

Svart treningsjakke, Libresse truseinnlegg, rettetang, turkis kleshenger, nattbind, luftrens, Q-tips, treningsbukse, svart cardigan, renseservietter, Omo maskinrens, Boots wound wash, lærarmbånd(min sønns), Jabu’she nattkrem, hårføner, Scholl fotkrem, tannbørste i reiseetui, Scholl halvsokker for tørr hud(geniale,kjøpte de i Dublin i sommer.Inneholder en slags gel for tørre hæler), siste Allers, ny dorullholder i børstet stål, enda en luftrens, naglebelte(min sønns), The Rainmaker( min sønns dobok), en av Solstad, en av Mc Ewan( mine dobøker), L’Occitane lip balm, håndspeil, makeup-prøver, en eske ob, hårbånd, 2 bh’er, Gillette Venus Embrace refill, toalettveske, en kurv med forskjellige ting oppi og aller nederst 2 lilla dekkebrikker som jeg har lett etter en stund.

Ps. Jeg fant en tredje luftrens

3 Comments

Add yours →

  1. Stor vaskemaskin?😉 Det er vel ikke alltid en ser dette før det velter nei, hehe🙂

  2. bipolaria 09.11.09 — 09:26

    Hehe, jeg har sånn smal vaskemaskin hvor man putter tøyet ovenfra -så jeg slipper det problemet. Ellers hadde nok min også vært full av støff😀

  3. Vanlig størrelse på vaskemaskin, uvanlig størrelse på tårnet oppå kanskje🙂
    Astrid-klem til begge go’jentene!

Legg igjen en kommentar

