FAEN

Noen dager kan jeg bli så jævlig  forbanna. Helt uten grunn. Det virker ihvertfall som jeg ikke har noen grunn.

For eksempel så er det ikke noe mening i at jeg ønsker Paulo Coelho dit pepper’n gror. Bare fordi jeg synes han er en rævva forfatter som selger ALTFOR mange  bøker!

Hver gang jeg kjører forbi huset til min ex-sjef, så sier jeg stygge ord. Veldig stygge ord. Lurer på om jeg kan komme unna med å kalle det situasjonsbetinget tourettes?

Folk som kjører sakte er noen jævla idioter. Folk med skarpe billykter er gale. Hvorfor har de sånne lykter som blender meg? Skjønner de ikke at det kan være FARLIG?

På sånne dager er det enda mer irriterende enn vanlig med folk som spiser med åpen munn. Hvordan er det mulig å ikke legge merke til det selv? Slafsingen, tyggingen, slurpingen,lydene, lydene, LYDENE!!

Jeg er ikke sint på folk som er sjuke. Ærlig talt. Men når noen sier at det er så urettferdig at det skulle ramme han eller henne, hva betyr det da? Skulle det heller rammet meg? Jada,jada, nå er jeg urettferdig. Jeg vet det. Men det er min blogg!

For ørtogfjørtiende gang ringer det noen som skal kjøres hit, eller hentes der. Hvorfor er det alltid meg? Er det ingen andre i hele, jævla verden som kjører bil? Eller er det fordi dere mener at jeg ikke har noe liv uansett?

Jeg hater når folk sier at jeg er fin, og så skal de hjelpe meg å pynte meg rett etterpå. WTF?

Jeg blir så pisse sur. Har lyst til å slå noen. Eller noe. Hender jeg gjør det, og ender alltid opp med å få vondt et sted. Tåa, hånda, hodet som kræsja med glassdøra, dørstokken eller noe annet dødt materiale som klarer å ta igjen på en eller annen merkelig måte. FAEN!

5 Comments

Add yours →

  1. Selv prøver jeg å unngå all sosial kontakt når jeg kommer i «Alle er idioter»-modus, evt. finne noen som irriterer seg over det samme som meg, så vi kan irritere oss sammen😉

  2. Hahaha, situasjonsbetinget Tourettes er jeg ganske sikker på at jeg lider av selv, så jeg er ikke i tvil om at den diagnosen finnes.

    Forøvrig veldig enig i det du mener om Coelho og LYDENE!
    😉

  3. Det der med døde ting som tar igjen er en merkelig egenskap de har. Jeg har aldri skjønt meg helt på det der. Ikke er jeg helt sikker på at alle ting er døde heller, det virker jo ikke slik. Derfor snakker jeg ofte til de også…
    hmm, kanskje ikke så bra å innrømme sånt, men det er så altfor mange som har hørt meg gjøre det så…🙂

  4. @Havheksa: Det er da ingenting i veien med å snakke til døde ting? Ihvertfall ikke verre enn å snakke til seg selv. Problemet oppstår kanskje i det tingene begynner å svare….

    Litt på siden: Har heller ikke særlig sansen for Coelho, men plukket opp et sitat fra ham (Mulig det opprinnelig stammer fra noen andre, vet at han resirkulerer) «Frihet er ikke fravær av forventninger, men muligheten til å velge sine forventninger.»

  5. Lars du sa det rette der. Når tingene begynner å svare da kan det bli skummelt. Men det forhindrer ikke meg🙂
    Men nå er det sånn da at resten av den «normale» verden gjerne tror at vi som snakker med ting er litt gale. Mulig at de har rett? Hmm, må tenke over det…🙂

Legg igjen en kommentar

