Liten bok kan velte stort lass. Del II

Jasså gitt? Du trodde vel at det bare var å rydde av vaskemaskinen, og så gjorde jeg ikke den tabben igjen? Kjenner du ingen sånne som meg du da? Jeg husker ikke akkurat hva som ligger der. Men jeg hørte at noe falt ned, da jeg gikk ut av badet i stad. Så, til din fornøyelse(?), så går jeg nå inn på badet igjen, med notisblokk. Jeg får ryddet, du kan le. Eventuelt fnyse. Straks tilbake!

Ja, så var vi her igjen. Jeg skal egentlig lage middag nå, men pytt, nå er jeg i farta!

Levisbukse(sønnens), Ministry of Sound-bukse(sønnens), Frizz-ease styling mousse, svarte leggings, en saks, hårklype, Aco krem for tørre føtter, Garnier Nutriss hårfarge( «Æ har falt for Cappucino fire komma tre!), make-up remover pads, Vichy rollon, en ny tannbørste, Remington ragrollers(lager råfine krøller), febermål, DeadSea anti-stress ansiktsmaske, Venus Breeze høvel, svart bh, hvit bh, svart bh, mascara, svart bh, neglelakkfjerner, hvit Caterpillar-sokk, hvit sokk som ikke er Caterpillar, vaskepose til de delikate, t-skjorte(med påskrift A little bit corny. Veldig passende), t-skjorte(med påskrift I do all my own stunts. Enda mer passende), hårbørste, hårbånd, vaskeklut, kleshenger og til slutt luftrenser. Bare en denne gangen! Og det som falt ned? Magasinet fra forrige helg, bodylotion og et par lilla Hello Kitty-sokker.

Takk for hjelpen!

2 Comments

Add yours →

  1. bipolaria 22.04.10 — 17:22

    hehe, toppen av min vaskemaskin hadde sikkert vært like *kremt* fargerik dersom jeg ikke hadde hatt en sånn smal vaskemaskin med lokket på toppen. Skulle ønske kjøkkenbenken min også hadde sånt lokk på toppen…

  2. Jeg er veldig glad for at jeg har tørketrommel på toppen av vaskemaskinen jeg, for det er begrenset hva jeg gidder legge helt oppå toppen der igjen. En kjølltang som aldri har blitt brukt, 2 ekstrabiter til den tangen, og 2 toalettmapper med diverste sminke og sånn. Så tomt er det jo ikke😉

Legg igjen en kommentar

