Om Dortheas etterfølger

Jeg er en av Dortheas etterfølgere, og kanskje den som ligner mest på henne. Har fartet litt rundt i løpet av de 46 år jeg har levd, men er forsåvidt godt rotfestet i Kristiansund, en liten by på Mørekysten. Har verdens beste sønn, han er 22 år. Jeg interesserer meg for film, musikk, litteratur, reising, kommunikasjon mellom mennesker, også på tvers av generasjonene. Har stor sans for internett, bruker det mye.  Har sagt opp jobben min, det gikk ikke. Så nå er det spennende tider jeg går i møte. Hva nå?

Fikk diagnosen adhd noen måneder før jeg fylte 40. Så bloggen handler mye om hvordan det er å leve med adhd som voksen.

2 Comments

Add yours →

  1. c'est la vie! 17.05.10 — 10:35

    Kjempefint med ny layout! Klem

    • Du er altfor snill med meg. Jeg aner ikke hva jeg holder på med vettu. Tror jeg postet om igjen noen gamle poster også. Skal få noen proffe til å lage bloggen min når jeg blir rik! Men takk😉

Legg igjen en kommentar

